2016. július 6., szerda

Jobb lesz így mindenkinek...

-Hogy képzeled ide tolni a képed azok után,hogy vérig aláztál.Az egyetlen egy szerencséd az, hogy senki sem hallotta mit mondtál..remélem...
-Sajnálom csak fel kaptam a vizet..
-De miért te? Még ha Mikey lett volna az, azt mondom oké, mert az ő fiáról van szó.. De te akadtál ki holott nem is rólad van szó!!!!
-É-é-én nem tudom megmagyarázni,hogy miért tettem...
-Akkor takarodj innen -üvöltöttem rá ,s közben próbáltam hozzá vágni a vázát,de ez helyett az ajtót találtam el amin összetörött a váza.
-Úristen te megzakkantál? 
-Még én zakkantam meg te szemét állat! Már majdnem megütöttél- elindultam felé és torkom szakadtából kiabáltam- Megaláztál-mikor odaértem hozzá lekevertem neki egy pofont
- Oké ezt megérdemeltem.....
-Persze,hogy megérdemelted!!-ő ölelésbe vont mire én hisztérikusan elkezdtem ütni a mellkasát.Lassan megnyugodtam és már csak zokogni tudtam karjaiban.Ő nekidőlt a falnak és leült a földre amivel engem is arra kényszerített,hogy leüljek,majd végül összekucorodva az ölében kötöttem ki.
-Miért csináltad ezt? 
-Én sem tudom.Igazad van és teljesen hülye voltam.
-Tudom,hogy hülye vagy,és most én is az leszek.Soha többet nem csinálhatsz ilyet.Ez az utolsó esélyed világos?-mondom neki suttogva miután már megnyugodtam.
-Köszönöm.Viszont nagyon erős kezed van Picur.Kaphatnak borogatást-előszőr furcsán néztem majd megértettem.A szája széléből ömlött a vér.
-Úristen sajnálom! Hozom máris-gyorsan kifutottam a konyhába.Benyúltam a fagyasztott részbe, de csak fagyasztott borsót találtam.-Ez is jó lesz.-gondoltam magamban majd kifutottam és óvatosan a szájára tettem.Halkan felszisszent amin én kuncogtam egyet.
-  Ez ennyire vicces? 
- Igen. De tényleg nagyon sajnálom. Nem akartam ekkor át ütni.
- Hát az biztos, hogy erős kezeid vannak. Rajtam kívül kinek adtál még pofont? 
- Egyszer majdnem Mikeynak de úgy gondoltam inkább nem.
- Jobban járt...
- Az biztos...Örülök,hogy megbocsájtottál! -mosolyodott el
- Jobb a békesség szerintem 
-Szerintem is! 
- Úgy fáj!  Egyszerűen nem bírom ki ezt a fájdalmat. Akárhányszor felejteni szeretnék mindig meghiúsul. Mindig látom másokkal flörtölni és engem meg elönt a féltékenység -fakadok ki. Nem tudom mit kezdjek.Tanácstalan vagyok. Vissza kapni úgysem fogom. Ő már nem szeret. Ugyan már engem ki szeret!  Senki!  Egy senki vagyok. Csak a fiam és én vagyunk. Bár ő szeret. Nagyon is. És én is őt. Ő a mindenem nélküle nem bírnám ki. Ha ő nem lenne már én sem lennék.Kétségbe vágok esve.Mit tegyek? 
- Ana!  Hahó!  Itt vagy? 
- Ja igen persze. Csak elgondolkodtam, ennyi. 
- Látom. Már megint magadat hibáztattad!  Elég,ne foglalkozz azzal amit mondtam. Én azt nem gondoltam komolyan érted? 
- Igen. De akármit mondasz akkor is megvan a véleményem magamról.
- Na mi az? 
- Mindegy! Hagyjuk...- de ekkor eszembe jutott valami.Mint a villám olyan gyorsan jött. Igen ezt én már elhatároztam és nem fogok változtatni a véleményemen.
- Ajajj! Nekem nem tetszik ez a nézés mi jutott eszedbe? 
- Tudod jól , hogy mostanában nem vagyok a legjobb formában. Minden megváltozott körülöttem.Sokat gondolkodtam, hogy mi lenne a legjobb és azt hiszem meg is van.Nem fogom többé magamat bántani és így mást se fogok megbántani többé!
- Ana miről beszélsz? 
- Már senkinek se vagyok itt fontos fogd fel! Te is csak sajnálatból barátkozol velem, ahogy a többiek is!  Így jobb lesz mindenkinek!
- Ana!!!
- El fogok költözni a szemeszter végén, miután lediplomáztam! 
-Mi? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése